Eee Vasiću, ne gradi se publicitet na ovakvom jeziku!

Rajko Vasić ima svoj specifičan stav. Jedan je od onih kojima gotovo ništa ne promakne bez komentara. Često je meta medija jer gradi publicitet na kolokvijalnom jeziku i prozivanjem svega i svačega gdje rijetko ko može ostati ravnodušan. Ljudi i dalje čitaju njegove tekstove, komentarišu i raspravljaju, ali neki neće više nikad…

Jedan od njegovih posljednjih tekstova bio je o mladima, programu ERASMUS + i prozivanjem  jednog od nekadašnjih najboljih studenata Univerziteta u Banjoj Luci  i dobitnika “Zlatne plakete“ Borisa Bajića.

Naime, Boris Bajić je prije par dana uputio otvoreno pismo ministru prosvjete i kulture Goranu Mutabdžiji gdje je opravdano i argumentovano izrazio nezadovoljstvo zbog izostanka podrške države za ERASMUS + program za mlade koji bi poboljšao kvalitet obrazovanja.

Ovo su dijelovi teksta Gojka Vasića 

,,Izvjesni Boris Bajić objavio u Nezasitim Novinama tekst o tome Erazmusu+, to je valjda neki m:tel paket, šta li, u kome poziva ministra prosvjete u Vladi Srpske da učini ustupke, da se studenti, i studentice, razmjenjuju, da se formira Agencija za to na nivou BiH i ostala sranja da na mladima svijet ostaje.

Priča mi moja žena da sam i ja bio mlad. Ali nisam primijetio da je bilo šta na meni ostalo. A ni podamnom.

Mene zanima Bajić kao predstavnik hiljada mladih, obrazovanih ljudi koji nemaju nikakav osjećaj za Republiku Srpsku.

Agencija na nivou BiH, kad se jednom formira više se neće rasformirati. Možda jedino nakon Trećeg Svjetskog Rata.Ona će jesti pare Republike Srpske. Jesti pare mladih ljudi na kojima ostaje budućnost. Jebala te budućnost kad ti pare ostaju u Sarajevu.Razmjena studenata, kao nešto neupitno, ovdje se koristi za klasično jednovjerski unitarizam. Mi bi finansirali globalnu islamizaciju BiH.

Kad si već otišao u Evropu, studiraj malo i Unitarizam.

Mlad si Ti, Bajiću, a i pametan za taj seks.”

 

Na mladima svijet ostaje dok je svijeta i vijeka

Ne znate gospodine Vasiću na koga ste udarili. Biografija vam je baš zanimljiva, nije ni čudo što imate ovakav stav. Na prvoj rečenici ste trebali ostaviti tastaturu, jer niste elokventni niti kompetentni da komentarišete  ERASMUS + program. Da jeste, ne biste ga nazivali m:tel paketom.

Prozivate i blatite Borisa Bajića kojim treba da se ponosimo svi, pa sram da vas bude. Generalizujete sliku mladih i govorite kako nemaju osjećaj za Republiku Srpsku. Pitam vas s kojim pravom???

Neki za razliku od vas imaju osjećaj i za Republiku Srpsku i za Federaciju BiH što nema nikakve veze s unitarizacijom države koju pominjete ovdje.  

Zbog ovakvih ljudi ću se uvijek vraćati i čitati knjige Andrića:

„Kad god sam i gde god sam naišao na ljude koji su pokazivali suviše razvijenu brigu za nacionalni ponos i opšti interes ili preteranu osetljivost za ličnu čast i dostojanstvo, uvek sam, gotovo po pravilu, nailazio i na ograničen um, nerazvijene sposobnosti, tvrdo srce i grubu, kratkovidnu sebičnost.“

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

Komentariši